Tuesday, November 30, 2010

Kenangan ku

Kenangan aku menjadi 'ibu' selama seminggu ni cukup menduka kesabarab dan keimanan aku...puteriku Mya Zahraa' Batrisyia semakin hari semakin cerdik, banyak akal macam-macam lah...aku diuji bertubi-tubi siang dan malam...baru aku sedar bukan senang nak bela anak ni...mcm ni la mak ayah aku jaga aku dulu2 kot...cabaran semakin hari semakin dasyat...byk perkara yg xpernah aku buat selama ni, aku dah buat...aku sahut cabaran isteriku...dan aku berjaya akhirnya...hehehe...



Tapi xpa daddy akan menjaga Mya penuh dengan kasih dan sayang sehingga akhir hayat daddy...Insyallah...harapanku sama seperti harapan ibu n bapak yang lain, agar anak ku menjadi insan yang mulia di sisi Allah S.W.T dan bermaruah serta berbudi kepada masyarakat kelak...


Amin...

0 comments:

Post a Comment